onsdag 27 januari 2010

Dagboksblad onsdag 27 januari 2010

Så, hemkommen från IOGT-NTO-möte. Det är ju varannan onsdag idag. Vår föredragshållare idag talade om Gula floden i Kina.

Dagen har i övrigt ägnats åt två seminarier som jag varit ansvarig för. Inte att hålla, men väl att arrangera. Ett seminarium i riskhantering i produktutvecklingsprojekt, och ett seminarium om åtagandekultur inom projektorganisationer. Det var våra chefer som behövde bildas inom dessa områden, men mina projektledare var med på åtagandekulturseminariet. Nu ska jag jobba lite och sedan är det nog läggdags.

2 kommentarer:

Lena sa...

Har lyckats göra egen surdeg och känner mig mäkta stolt!
Om sisådär tjugo år är jag ikapp dig ;)
Huka dig! *fniss*

Hundblues sa...

Klart du har lyckats göra en egen surdeg. Jag hukar mig redan nu, för du är så idog, målmedveten så det dröjer inte länge förrän du är ikapp.