söndag 25 september 2011

Dagboksblad söndag 25 september 2011

Fan, detta var ingen rolig dag. Vaknade lagom till morgonfikat (det var roligt). Sedan satte jag mig framför jobbdatorn, och där har jag i princip tillbringat hela dagen (det var mindre roligt). I och för sig har jag bakat bröd och lagat middag också. Och promenerat hund lite grann. Men det jobbet har trängt sig på alldeles för mycket idag. Men så är det.

Efter middagen har vi dock hjälpt fruns syster med flytten. Vi har kört en stor och ömtålig TV, en stor och ömtålig tavla och en cykel i vår bil. Hemkomna från detta blev det te och smörgås från det nybakade brödet. Nu ska jag bara skriva ett tal till ordensmötet i morgon samt förbereda morgondagens första möte klockan 8. Sedan kan man med gott samvete lägga sig.

Inga kommentarer: