fredag 16 september 2011

Dagboksblad fredag 16 september 2011

Lägligt nog skulle jag till tandläkaren på morgonen, vilket möjliggjorde att jag på morgonen kunde baka pajer till fredagsfikat på eftermiddagen. Till jobbet kom jag strax före 11, och då var det dags för lunch med en leverantör, som inte hade skött sig. Men i stället för att skälla ut leverantören (det gjorde jag förra gången dom inte höll sina löften, men det hjälpte inte) tvingade jag honom att bjuda mig på lunch. Sedan låg mötena vägg i vägg under resten av eftermiddagen. Svettigt som fan med andra ord.

Hem kom jag vid fem, och då lagade jag mat. Ryggbiff med portvinsstuvade champinjoner och färst pasta. Efter disken åkte jag och köpte lite glass, som vi kunde äta till resterna från fredagsfikat samtidigt som vi tittade på Doobido. Därefter hamnade jag lite framför datorn, och nu är det läggdags.

Inga kommentarer: