måndag 26 september 2011

Dagboksblad måndag 26 september 2011

Så har återigen en arbetsvecka rullat igång. Det gjorde den tidigt i morse. Första mötet redan klockan åtta. Det blev ett bra möte tror jag. Jag inbillar mig att mina tankar kring hur man arbetar med risker i produktutvecklingsprojekt gick fram, och projektledaren fick något att tänka på.

Till skillnad från förra måndagen och tisdagen och onsdagen, hade jag idag tid att käka lunch. Det var gott. På eftermiddagen lyckades jag få som jag ville. En kollega gjorde inte som jag sa att han borde göra. Sedan kom vår gemensamma chef och tyckte lite saker. Sedan gjorde kollegan som jag sa att han skulle göra.

Efter jobbet blev det full fart mot ordensmöte. Det var inte så mycket folk, men det var trevligt. Hemkommen käkade jag en försenad middag, fläsklägg och rotmos. Sedan dess har jag jobbat, men nu börjar det bli dags att lägga ner verksamheten.

Inga kommentarer: