onsdag 7 september 2011

Dagboksblad onsdag 7 september 2011

En förbannat stressig förmiddag, med två möten förutom ledningsgruppsmötet. Eftermiddagen ägnades åt något som man lika gärna kunde låtit bli. Min arbetsgivare hade hyrt Globen för att samla alla anställda och berätta om framtiden. Dessvärre är sällan företagsledare och dess underchefer speciellt duktiga talare. Jag somnade några gånger av ren tristess. Det hade varit mycket bättre om dom tagit dit någon professionell talare, som desutom kunde tipsat om att man inte kan förmedla så mycket information som våra chefer försökte göra. Det mest positiva med evenemanget var att jag gick åka Vespa till och från Globen. Det var ganska trevligt.

Hemkommen käkade jag middag och sedan ägnade jag större delen av kvällen åt att arbeta. Men jag lyckades faktiskt också baka en kardemummakaka, som vi fikade med. Det gjorde inte speciellt ont. I övrigt bara arbete.

Inga kommentarer: