onsdag 31 mars 2010

Dagboksblad onsdag 31 mars 2010

Fakirflyget till Göteborg som vanligt. Eftersom det inte längre är snorkallt valde jag att bara ta kavajen på mig. Jacka borde inte behövas för att ta sig 10 meter från ytterdörren till taxin, 20 meter från taxin till avgångshallen, 50 meter från gate till flygplan, 15 meter från ankomsthall till taxi, 5 meter från taxi till kontoret och sedan samma väg tillbaka. Det visade sig vara helt rätt beslut. Ända tills jag satt i taxin och var nästan hemma igen. Då kom jag på att mina dörrnycklar låg i jackan, och jag hade just fått reda på att ingen var hemma. Bingo. Jag dirigerade om taxin till det förortscentrum som yngsta dottern var i, och sedan gjorde vi sällskap på bussen hem. (Hon hade nyckel). Hem och laga mat, och promenera hund (frun var på italienskakurs). Sedan skriva månadsrapport till chefen och då blev klockan mycket.

Inga kommentarer: