onsdag 10 mars 2010

Dagboksblad onsdag 10 mars 2010

Frun gjorde en fantastisk insats när det gällde hundhanteringen idag. Den har i stort sett gått mig förbi totalt. Dessvärre glömde jag bort att hon inte var hemma på kvällen och att det var jag som skulle laga maten. Kom hem alldeles för sent för att hinna göra det ordentligt eftersom jag skulle på IOGT-NTO-möte på kvällen. Lyckades dock sno ihop lite korvstroganoff och som hastigast slafsa i mig lite innan jag åkte iväg till IOGT-NTO. Vi hade ett mycket välbesökt möte. Programpunkten var att vår förre ordförande berättade om Västerbotten, eftersom han är därifrån. "Västerbotten, inte bara en ost", hette programmet. Mycket bra var det.

Bara för att det inte skulle kännas för tråkigt satte jag mig framför datorn och arbetade några timmar när jag kom hem.

Inga kommentarer: