söndag 20 november 2011

Dagboksblad söndag 20 november 2011

Steg upp tidigt som fan för att hinna förbereda dagens styrelsemöte i IOGT-NTO-distriktet. Det hann jag med, men när jag skulle åka kom jag på att jag glömt bort att förbereda middagen. Det blev ingen annan råd än att göra det, och vips blev jag en halvtimme försenad. Inte mycket att göra åt

Det blev ett mycket bra distriktsstyrelsemöte. Vi arbetade med arbetsplanen för 2012. Klockan tio startade vi, (och jag kom halv elva) och halv fem var vi färdiga. Man var rätt trött efter den dagen, och jag höll nästan på att somna på vägen hem. Tur att jag inte körde Vespa. När jag kom hem var jag totalt sänkt och somnade på en gång i TV-soffan. När jag sovit någon timme fixade jag middag. Sedan promenerade jag hund, jag jobbade, vi fikade och jag jobbade. Sedan läggdags.

Inga kommentarer: