måndag 7 november 2011

Dagboksblad måndag 7 november 2011

En måndag på jobbet som många andra måndagar, dock med den skillnaden att jag idag han käka en riktig lunch. Inte illa alls. Hem kom jag dock inte i tid. Blev sittande till strax efter sex. Åkte sedan hem, käkade en god middag, promenerade hund, jobbade lite, tittade på det första avsnittet av den fantastiskt spännande serien på Kanal 5, Böda Camping. Jag vet inte riktigt varför vi tittade på det. Kanske för att förfasas över alla campingidioter som inte vet hur man campar, eller kanske för att programmet ändå på något sätt frammanar trevliga känslor från vårt eget campingliv. Jag vet inte. Kaffe fick vi i alla fall till det, och sedan har jag jobbat. Nu ska jag pilla med lite bilder att ta med till fotokursen i morgon, och sedan är det läggdags.

Inga kommentarer: