fredag 18 november 2011

Dagboksblad fredag 18 november 2011

Fan, jag jobbade till halv tre i natt. Inge bra, men nödvändigt eftersom jag hade tänkt vara ledig idag för att gå på fotomässan. Dock blev jag tvungen att jobba lite på morgonen innan jag åkte iväg.

Strax efter 10 var jag i Älvsjö, och där blev jag till strax efter 4. Det var en riktigt lyckad dag måste jag säga. Jag lyssnade på fyra föredrag, köpte lite böcker, käkade lunch med en kompis från Göteborg som stod i Tamrons monter och pratade om deras macroobjektiv. Det är sällan jag känt mig så inspirerad efter en mässa som efter just denna. En kanondag helt enkelt.

Hemkommen åkte vi och handlade middag. Den tillagades åts, och sedan drog vi igång sista Harry Potterfilmen, som vi ju hade köpt tidigare i veckan. När den var slut tittade vi på Doobidoo (inspelat), och sedan är det inte så mycket mer att göra än att gå och lägga sig.

Inga kommentarer: