fredag 21 januari 2011

Dagboksblad fredag 21 januari 2011

Skulle besöka tandläkaren på förmiddagen, så det blev en lite annorlunda morgon. Käkade frukost och gjorde mig redo för att lämna hund på dagis. Lämnade hunden, åkte hem igen, satte mig att arbeta och delta i telefonmöten, samtidigt som jag knöt slipsen. Sedan tandläkaren, hon är alltid försenad och håller alltid på för länge, så jag kom nästan försent till lunche på jobbet. Men det blev lunch i alla fall, och så lite möten och därefter fredagsfika. Sedan ytterligare ett möte innan jag åkte för att hämta hunden på dagis, där jag också plockade upp frun.

Middagen lagades och åkts, och sedan drabbades jag av förkylning. Tillbringade en stund sovandes i soffan, och sedan, när Let´s Dance började plockade jag fram min jobbdator, och jobbade lite. Sedan blev jag riktigt dålig. Jag gick upp på övervåningen för att prata med de stackare som tittade på TV, men det ville sig inte bättre än att jag sjönk ihop i TV-soffan och orkade inte flytta på mig, trots att det var Let´s dance på TV. Och inte ville jag ha kaffe till fikat heller (ett klassiskt tecken på att jag är sjuk). Efter att vi nu tittat på På Spåret (tur att man har digitalbox med inspelningsmöjlighet) tänker jag gå och lägga mig.

Inga kommentarer: