onsdag 22 december 2010

Dagboksblad onsdag 22 december 2010

Jaha, den här dagen blev kanske inte riktigt som jag hade tänkt mig. Men ändå. Jobba tänkte jag inte göra, men jag tänkte vara med på en MBL-förhandling kvart över åtta, så den ringde jag in till. Och så kände jag att jag var tvungen att vara med på ledningsgruppsmötet också, så jag ringde in till det med. Samtidigt lämnade jag hunden på dagis, och begav mig så småningom till stan, alltmedan jag deltog på mötena. I stan skulle jag lägga sista handen vid julklapparna. Besök på fotografiska muséet, besök på espressobaren Primafila (inte för att handla julklappar, men väl för att dricka en god espresso), där jag faktiskt hittade en julklapp. Nämligen väldigt goda chokladpraliner. Sedan till butiken Lakritsroten och därefter hemåt. Sedan var det meningen att jag skulle julförbereda, men det gick väl si och så med det. Det blev inte så mycket gjort. Jag hade ingen lust helt enkelt, och det är ju en dag i morgon också. Så småningom kom frun hem och vi käkade middag och åkte sedan för att julhandla. Lite fudge kokade jag i alla fall ihop. Resten tar vi i morgon

Inga kommentarer: