torsdag 12 januari 2012

Dagboksblad torsdag 12 januari 2012

Körde som vanligt hunden till dagis och frun till tunnelbanan, och sedan hem för att dricka morgonkaffe. Och sedan gjorde jag ingenting. Alldeles för länge. Jag insåg för sent att jag skulle träffa en vän och käka lunch på riksdagshuset, och fick därför jävligt bråttom. Men jag hann. Jag var till och med på plats före utsatt tid. Det blev en väldigt trevlig lunch med samtal om både politik (vi satt ju i riksdagshuset för fanken) och nykterhet. Och livet i allmänhet.

Det var ett jävla väder så någon promenad i stan lockade faktiskt inte. Jag åkte hem igen efter lunchen, och gjorde väl egentligen ingenting tills det var dags att hämta hunden. Jo, jag konstaterade att blixen hade anlänt med posten, så jag hämtade den på vägen till hunddagis. Hemkommen lagade jag middag, och sedan drog jag iväg på styrelsemöte med IOGT-NTO-föreningen. Hemkommen var jag ganska sent, så det var bara att gå och lägga sig då.

Inga kommentarer: