måndag 23 januari 2012

Dagboksblad måndag 23 januari 2012

Så var andra arbetsveckan igång. Denna arbetsdag har i huvudsak ägnats åt en heldagsövning med min avdelning, där vi funderat på hur vi ska kunna bli världens bästa projektkontor. Detta efter att vi lyssnat på en kollega som har ambitionen att bli världens bästa innebandydomare.


Efter denna heldagsövning hade jag möte med några kollegor och chefen. Det mötet drog ut på tiden en timme, och det höll på att gå åt helvete med att hinna till ordensmötet. Dvs jag hann inte. Kom fem minuter försent, men det gjorde inte så mycket för det blev ändå inget möte. Vi var för få idag. I stället åkte jag hem, käkade middag, diskade och sedan har vi tittat på guldbaggegalan och fikat. Nu ska jag sitta lite här vid datorn, och sedan är det nog läggdags.

Inga kommentarer: