onsdag 26 november 2008

Dagboksblad 26 november 2008

Klockan 6 i morse kom taxin och hämtade mig och så åkte vi till Bromma. Möte i Göteborg hela dagen, och sedan flyg hem igen. Var hemma runt 7. I Göteborg var det fint väder. Plusgrader och ingen snö, samt en fantastisk solnedgång.

Efter hemkomst och middag har vi plågat hund med kloklippning, öronsrens och lite kammande. Jag har också hjälpt yngsta dottern inför hennes fysikprov. (HA! som om jag skulle komma ihåg något, bara för att jag gått fyraårig teknisk för 25 år sedan. Varför läser mina barn ingenting i skolan om projektledning, riskhantering, organisationsutveckling, MBL, personalutveckling eller något annat som jag jobbar med dagligen och faktiskt tror mig kunna i alla fall lite grann?

I går kom den bok jag beställde på matmässan för några veckor sedan, boken Tryffel. Ren porr för en mat-och hundälskare. Den ska jag ta med mig när jag strax ska gå och lägga mig.

Inga kommentarer: