måndag 24 november 2008

Dagboksblad 24 november 2008

Så drog det ihop sig till månad igen då. Om som vanligt när det börjar snöa blir det snökaos. Vägen hem från jobbet med buss tar i vanliga fall runt 15 minuer. I kväll tog det över en timme. Men det kom i alla fall en buss nästan i tid, så jag behövde inte stå ute och frysa länge. Säkerligen var det inte rätt buss, utan en buss som säkert skulle passerat för 45 minuter sedan eller så.

Efter middagen kunde jag antingen vara hemma eller åka över till Lagottoklubbens ordförande och titta på material till rasmontern. Jag gissade att trafiken hade lugnat sig, och eftersom det inte var speciellt halt ute utan bara snö, valde jag att åka över till henne. Jag hann precis hem i tid (nästan, tur att digitalboxen har hårddisk och pausknapp) till hundprogramorgien. Det är nu dags för lite kvällsarbete och sedan läggdags.

Inga kommentarer: