onsdag 21 december 2011

Dagboksblad onsdag 21 december 2011

Och jag som trodde jag hade semester. I helvete. Idag var det ledningsgruppsmöte på jobbet, och min chef tyckte jag behövde vara med. Så det var jag. Mellan 9 och 12. Som en liten bonus på dagen havererade min jobbdator också. Det visade sig var hårddiskhaveri. Eftersom jag inte lagrar något på den (nästan) var det inte större elände än att den måste lämnas in och jag måste hämta en lånedator. Bortemot halv två åkte jag hem. Hemma gjorde jag i princip ingenting förutom käkade lunch och drack kaffe.

Så småningom blev det dags att åka och handla och hämta hund, hem och laga mat och käka den. Sedan vidtog dagens julbestyr. Baka kanelstjärnor, göra innanmätet till kokospraliner och baka chokladdoppade kakor. Detta tillsammans med att skriva årets sista månadsrapport till chefen upptog större delen av kvällen, och sedan blev det läggdags.

Inga kommentarer: