fredag 16 december 2011

Dagboksblad fredag 16 december 2011

Denna dag var tänkt att vara årets sista arbetsdag. Många har tvivlat på att det skulle bli så, och till slut fick jag erkänna att det var lite naivt att tro att jag inte skulle behöva jobba mer. Men än så länge är det bara planerat ett möte på måndag mellan åtta och nio, och ledningsgruppen på onsdag mellan nio och tolv.

Dagen innehöll en jullunch tillsammans min konsultleverantör. Det var både gott och trevligt. Och så en avtackning av en kollega som gick i pension.

Hemåt åkte jag faktiskt i anständig tid, och hemkommen åkte vi och handlade. Måste väl erkänna att jag inte var så himla hungrig på middag efter julbordet till lunch.

Kvällen var vikt åt besök på Stampen för att lyssna på Go Getters, men tyvärr var bandet utbytt pga sjukdom. Så i stället gick vi till Wirströms och lyssnade på Bitter Blue. Det var bra, äldsta dottern och två arbetskamrater var med. Hemkommen blev det lite kaffe, och sedan läggdags.

Inga kommentarer: