tisdag 11 januari 2011

Dagboksblad tisdag 11 januari 2011

Som sagt, tillbaka i rutinerna, vilket betyder ordenaktiviteter på tisdagarna. Eftersom jag ville ha bilen till stan på kvällen fick jag finna mig i att lämna hund på morgonen. I vanliga fall brukar då frun promenera hem från dagis med Ia, men idag var hon tvungen att jobba länge, vilket innebar att jag fick den stora äran att även hämta hunden på dagis och sedan köra hem den, och först därefter kunde jag åka till stan. Lite svettigt, jag hann inte, men nästan. Men det är väl helt OK att det går i full fart efter jobbet, så blir det inte ett så abrupt slut på arbetsdagen som gått i full fart. Lunch fick jag, men mycket tråkigt nog inte med min planerade lunchdate. Eftermiddagen blev tyngre än vanligt. Tur att man hade ett roligt sammaträde att pigga upp sig med.

Hemkommen från styrelsemötet i ordenssällskapet satte jag mig ner och uppdaterade ordens hemsida, och nu är det läggdags.

Inga kommentarer: