söndag 30 januari 2011

Dagboksblad söndag 30 januari 2011

Upp alldeles för tidigt, men vad gör man inte för att hinna med allt viktigt. Käkade frukost och satte full fart mot Mässan i Älvsjö. Som den äkta man jag är måste jag ju gå på MC-mässan, så är det bara. Jag tittade på nya Vespor, provsatt en himla massa custom-hojar för att konstatera att jag är för kort för de flesta. Jag når inte ner till marken på speciellt många hojar. Jag pratade med representanter för Church on weehls för jag tycker det är så häftigt med hojåkare som kör omkring med bibeln i en ficka i skinnvästen och predikar guds ord. Jag tittade på kläder, drack äckligt kaffe, tittade på en fantastisk show och åkte sedan vidare. Vidare till templet för att delta på vårt kyndelsmässofirande. Det var trevligt, och sedan åkte jag hem. Lagade middag, käkade middag, bakade kokostoppar och hallongrottor till tisdagens musiklek och tittade därefter på Sherlock Holmes på TV. Riktigt bra var det. Och så käkade vi semlor. Med kardemumma i mandelmassan. Det var inte alls dumt. Bra tänkt av Tösse. Sedan var det läggdags.

Inga kommentarer: