tisdag 21 december 2010

Dagboksblad tisdag 21 december 2010

Sista arbetsdagen före jul, och troligen även sista arbetsdagen i år. Helt säker på det sista är jag inte, eventuellt måste jag jobba lite antingen i morgon eller något efter jul. Dagen började med ett favoritmöte. Ett sådant möte hade jag också för någon månad sedan. Det kommer projektledare till mig och säger att vi måste starta ett delprojekt, och det är JÄVLIGT BRÅTTOM!!!! -Då kunde du väl kommit tidigare, så hade det inte varit så bråttom, säger jag då. -Ja, ja, men låt oss nu inte se bakåt utan framåt, får man som svar. -Skit på dej, brukar jag inte svara då, men jag har stor lust. Jag sa det inte i dag heller.

En trevlig lunch tillsammans med arbetskamrat, som också är fackligt förtroendevald, klarades av mitt på dagen. Sedan liksom bara ramlade det på, och vips var det dags att åka hem. Hemmavid åt vi middag och åkte sedan för att köpa julgran. När granen var köpt åkte vi hem och jag har sedan stekt köttbullar, kokat knäck och gjort deg till Uppåkrakakor. Nu ska jag göra mig ett julkort, och sedan är det säkert läggdags.

Inga kommentarer: