torsdag 27 augusti 2009

Nu så, nu är man med i gänget

Gänget som kan bo året om i sin husvagn, för att man köpt en svensk jävla svindyr vagn. I eftermiddags lämnade vi den gamla vagnen och hämtade den nya. Det gick bra sånär som på en liten detalj. När vi var och tittade på vagnen för andra gången sa säljaren som var i tjänst den dagen att om vi köpte husvagnen skulle han bjuda på lite vin. Då sa jag att om han försökte göra det skulle jag omedelbart gå ut ur butiken eftersom jag aldrig dricker starkare saker än coca-cola. Då ändrade sig säljaren och sa att om vi köpte vagnen skulle vi få en hel back coca-cola på köpet. Han tyckte det var ganska riskfritt, för vi verkade inte speciellt intresserade då. När jag ringde igår och frågade om registreringsnummer så jag kunde försäkra vagnen påminde jag om detta löfte, men trots det hade dom missat den detaljen. I övrigt gick allt bra, och vagnen står nu på vår garageuppfart.

Inga kommentarer: