torsdag 7 maj 2009

Dagboksblad torsdag 7 maj 2009

Tidigt som fan rusade jag upp och begav mig så småningom till jobbet. En stor del av förmiddagen ägnades åt strategiarbete, sedan blev det möten hela eftermiddagen. Efter middagen blev det hundpromenad igen. Det är inte helt fel att promenera sådana här vårkvällar, men efter en timme får till och med jag nog, och går hem och kör en repris på gårdagskvällens koncept. Dock somnade jag inte, utan har lyckats masa mig ner till datorn, där jag har arbetat en del med de porträtt jag tog i tisdags på ordensmötet. Meningen är att vi ska ha ett porträtt på alla som besökt ett möte, och i tisdags hade vi tre nya som aldrig besökt oss tidigare, varför jag fotograferade dem, och nu har efterbearbetat bilderna. Ska strax gå och lägga mig.

Inga kommentarer: